Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvodní stránka > Obecní úřad > Registr oznámení

Registr oznámení

VSTUP DO REGISTRU

Registr oznámení o činnostech, oznámení o majetku a oznámení o příjmech, darech a závazcích

Registr oznámení o činnostech, oznámení o majetku a oznámení o příjmech, darech a závazcích, dle zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů a zákona 14/2017 Sb. (dále jen "registr"), ukládá veřejným funkcionářům oznamovat skutečnosti, které umožňují veřejnou kontrolu majetku nabytého za dobu výkonu funkce a dalších příjmů, darů nebo jiného prospěchu, získaných za dobu výkonu funkce, případně finančních závazků, které veřejný funkcionář má.

V průběhu září 2017 (od 1. 9. do 2. 10) je obec (podpůrný orgán) povinen nahrát do nového centrálního registru stávající prohlášení všech dotčených funkcionářů.

  • Platnost našeho registru je nutné držet 5 let, takže jej budeme provozovat do 1.9.2022 a po té jej zrušíme. Obec a funkcionáři již nemají povinnost sem vkládat nová čestná prohlášení.

 

Registr je veřejný a každý má právo do něj bezplatně nahlížet a pořizovat si z něj opisy a výpisy. Registr je fyzicky uložen na obecním úřadě. Nahlížení do registru je možné i v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě.

Podrobné informace o legislativě vztahující se k nahlížení do registru oznámení naleznete zde:

        https://cro.justice.cz

Struktura a formát formuláře registru oznámení